Käsityörintamalla on edelleen hiljaista. Se ei johdu siitä, etteikö käsitöiden teko innostaisi vaan siitä, että muussa elämässä on ollut tapahtumia siihen malliin ettei aikaa neulomiselle ole yksinkertaisesti jäänyt. Muutama kappale perhejuhlia pakkasi päälle. Katselin kateellisena blogeja, joissa juhlamekot oli itse omeltu ja asusteet neulottu tai vähintään tuunattu. Lahjatkin jotkut tekevät omin kätösin. Minä tyydyin taas kerran kaupan valikoimiin. Jotenkin taas vaan kiire iski päälle eikä vaatekaapissa tietty oo mitään (paitsi lankoja). Saa nähdä tuleeko viime hetken hankintoja käytettyä juhlien jälkeen missään. Oli minulla sentään itse neulomani kolmiohuivi, mutta se oli varhaisempaa tuotantoa.

Kädentaitomessutkin lähenevät. Tänä vuonna olen päättänyt lähteä katsastamaan tarjonnan. Hyvästi siis - 10 % -kampanja ainakin lankojen suhteen. Oman painon suhteen olisi kyllä syytä liittyä mukaan. Täytyy siis yrittää vältellä namihyllyjä ja ostaa sen sijaan lankaa (=vaihtoehtoinen pudotusmalli: vähennä painoasi, lisää samanverran lankavarastojesi painoa). Novitan kamppanjalankoja olen vähän kaipaillut. En ole ehtinyt ravata kaupoissa ja moiset langat on vielä näkemättä. Ainakin jotakin Karusellia on ollut jo saatavissa. Tekokuituhöttöä ne vaikuttavat olevan, mutta ne värit...

Tämä elokuu ei ole vielä antanut aihetta syksyn fiilistelyyn. Syysvaatteita olen vähän Elloksen yms. luetteloista katsellut ja pää on surrannut uusia ideoita. Tällä hetkellä kaipaisin jo syksyn värejä, niin luontoon kuin lankoihin/vaatteisiin.