Tyhmyydestä sakotetaan ja oppirahat on maksettava, mutta minä vaan mietin, että kuinka monta kertaa... Juu, Butterfly-langasta neulottu takki valmistui. Mutta se lopputulos! Tämä on kaikkien mörvelöiden äiti!!! Liian leveä takakappale, liian pitkät hihat, istuvuus olkapäiltä päin sitä itteään ja pahimpana asiana vielä maailman karmeimmat saumat. Ensinnäkin ähräsin toisen hihan ompelun kanssa monta tuntia kun aina onnistuin saamaan sen jotenkin väärinpäin tai hassusti. Lopulta sain hihan paikalleen, mutta näemmä olen ommellut sauman niin, että ruma puoli näkyy ulospäin. Ainoastaan sivusaumat menivät edes jotensakin oikeaan suuntaan.

Ei siis tullut pitoneuletta. Kotona saatan käyttää kunhan pahin potutus menee ohi. Ei ollut eka kerta kun sössin neuleen. Enkö mä ikinä opi? Viime aikoina oon saanut aikaseksi lähes ainoastaan käyttökelvottomia rumiluksia. Kerrankin olen iloinen siitä ettei minulla ole kameraa. Tämän tekeleen kuvaa en kehtaisi julkaista.

Vähän aikaa taidan pysytellä saumattomissa yhdestä kappaleesta koostuvissa neuleissa.